PharmaPartners, ontwikkelaar van ICT-oplossingen voor de zorg, brengt twee keer per jaar het magazine PharmaPaper uit. Daarin brengen ze klanten op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen in de eerstelijnszorg. VeertienElf Media interviewde klanten over hun ervaringen en schreef een groot deel van de artikelen in het magazine.
PharmaPartners heeft als missie de zorg te ondersteunen en vergemakkelijken met ICT-oplossingen. De twee belangrijkste systemen van PharmaPartners zijn Medicom voor huisartsen en Pharmacom voor farmacie. De systemen worden regelmatig geüpdatet en voorzien van nieuwe modules. Klanten zijn nauw betrokken bij deze ontwikkelingen. Daarom houdt PharmaPartners hen continu op de hoogte, onder andere met het halfjaarlijkse magazine PharmaPaper.
Het PharmaPaper magazine bespreekt de laatste innovaties, verhalen van zorgverleners en biedt een overzicht van de hoogtepunten van de afgelopen periode en de wensen voor de toekomst. VeertienElf Media schreef diverse stukken over onder andere de nieuwe modules en functionaliteiten van de systemen, het afzwaaien van een bestuurslid en een klantverhaal over het gebruik van Medicom.
Een nieuw onderdeel van de PharmaPaper is de Praktijk van de toekomst. Daarin volgt PharmaPartners drie vooruitstrevende huisartsenpraktijken die gedigitaliseerde zorg willen realiseren. In de meest recente editie stelden wij de drie praktijken voor aan andere klanten. De komende tijd worden zij gevolgd door PharmaPartners. VeertienElf Media helpt PharmaPartners deze serie vorm te geven en uit te werken.
De titel van de meest recente PharmaPaper is Samen onderweg naar toekomstbestendige ICT-oplossingen in de zorg. Klanten kregen de PharmaPaper eind 2021 thuisbezorgd en deze werd later ook online gepubliceerd. Bekijk de PharmaPaper online.