Een klantendag, maar dan anders. In plaats van gasten een hele dag fysiek op een locatie te ontvangen, nodigde delaware haar gasten uit voor een week vol inspiratie. Tijdens de delaware discover week serveerde het IT-bedrijf dagelijks twee porties inspiratie rond lunchtijd in de vorm van talkshowsessies. En met succes: het format kreeg een hoop positieve reacties!
Delaware haakte VEM aan voor de voorbereidingen, content en productie. We schreven uiteenlopende teksten, interviewden sprekers, stelden scripts op en op het moment suprême verzorgden we de regie bij de liveshows. Ook onze kennis van contentmarketing werd ingevlogen. Welke content bieden we wanneer aan? Hoe bouwen we het uitnodigingstreintje op? En hoe kunnen we de opgenomen talkshows slim hergebruiken?
“We werken veel samen met VeertienElf Media. In dit project, een nieuw concept, zijn we enorm ontzorgd en hebben we heel veel gehad aan de input en ideeën die werden aangedragen. Die actieve en meedenkende houding maakte de samenwerking wat mij betreft tot een succes!” Mily Simpson – Verstappen, Marketing Team Lead bij delaware
De communicatie rondom een online evenement is grotendeels hetzelfde als bij een offline evenement. Toen we aan dit traject begonnen, was het doel nog een hybride evenement te organiseren. Met gasten in de studio en online. Toen de coronamaatregelen werden aangescherpt, schakelde het IT-bedrijf snel door naar een volledig online evenement met acht inspirerende sessies over uiteenlopende onderwerpen.
De sessies werden goed bekeken en kregen lovende reacties, zowel op de inhoud als het format.
Wat hebben we gedaan? Een hoop: